حضور استاد حسین اسدی، مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در موسسه جامعه الاحکام

در مورخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۱، نشستی با استاد حسین اسدی، مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار گردید. در این جلسه ضمن گفتگو پیرامون اهمیت نشر احکام شرعی در حوزه بین الملل، از موضوعات متنوعی صحبت به میان آمد، که خلاصه‌ای از آن در ادامه خدمت شما ارائه می‌گردد.

در این نشست صمیمانه، ضمن گفتگو پیرامون مسائل گوناگون مرتبط با احکام، از تجربیات و نظرات استاد حسین اسدی، که مسئولیت‌هایی مانند عضو هیئت مدیره سازمان دارالقرآن الکریم، مدیرکل قرآن و حدیث جامعهالمصطفی و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور قرآنی را در کارنامه خود دارند بهره‌ برده شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی، با اشاره به مسافرت‌های مختلفی که در زمینه امور تبلیغی به خارج از کشور داشته‌اند اشاره کردند: در حال حاضر چه خوب است که بتوان آثار آموزشی این موسسه را، با توجه به جدید بودن محتوا و ساختارِ تولیدیِ آن به زبان‌های دیگری ترجمه کرد و از آن در حوزه بین المللی نیز استفاده کرد.

مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی طلاب خارج از کشور افزودند: احکام شرعی یکی از ابزارهای طلبگی است، که همه طلاب به آن نیاز دارند و لازم است که در این باره برنامه‌هایی ریخته شود که طلاب حوزه‌های علمیه به صورت مستمر با احکام شرعی ارتباط داشته باشند که بتوانند در زمان مقتضی از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محمدی نژاد، مدیریت موسسه جامعه الاحکام با اشاره به اهداف این موسسه در زمینه تولیداتِ احکام شرعی گفتند: یکی از اهدافِ موسسه جامعه الاحکام تربیت مدرس احکام است که تاکنون با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در موضوعات مختلف احکام به بیش از ۲ هزار نفر توانسته است قدمی در این راستا بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *